سئو تضمینی

سئو تضمینی یعنی چی؟
سئو و بهینه سازی سایت در یک چارچوب استاندارد و طولانی را سئو تضمینی می گویند. در سئو تضمینی تمام فعالیت ها در جهت بالا رفتن رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می شود.

سئو تضمینی آیا ارزش هزینه کردن دارد؟
همان طور که می دانید بدست آوردن رتبه یک در گوگل تاثیر شگفت آوری بر وب سایت و کسب وکار شما می گذارد، بنابراین ارزش صرف هزینه را دارد. درواقع ضمانت یک قول است وزمانی که تضمین می دهیم یعنی قرارداد می بندیم که در زمان مشخص رتبه وب سایت او را به صدر نتایج جستجو ارتقا دهیم.
تفاوت سئو تضمینی و سئو استاندارد!
سئو استاندارد در بازه زمانی بلند مدت انجام می شود به همین دلیل زمان کافی در اختیار سئوکار وجود دارد و از روش های استاندارد در جهت تولید کیفیت بیشتر استفاده می کند. در صفحه اول موتورهای جستجو سایت هایی قرار دارند که از کیفیت بالایی برخوردارند بنابراین در سئو استاندارد افراد به سراغ روش های مخرب نمی روند. در نتیجه سعی کنید در سئو تضمینی از سئوکار حرفه ای کمک بگیرید.
بسیاری از کاربران سایت سوال می کنند که آیا خدمات شما سئو تضمینی ارائه می دهد؟
برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو کسب رتبه در صفحه اول گوگل را برای یک کلمه کلیدی خاص تضمین می کنند. اما باید بدانید این کلمه کلیدی از جهت درآمد زایی و رقابتی برای شما ارزشی ندارد و هیچ کسی بر روی سایت شما کلیک نمی کند.در سئو تضمینی شرکت ما به شما تضمین می دهد که شما را به نتیجه دلخواهتان برساند و رضایت شما را جلب کند. اگر به سایت ما مراجعه کنید خواهید دید که از شرایط سئو تضمینی ما این است که در صورت عدم رضایت کل هزینه به شما برمی گردد و این دلیل مستحکمی برای اعتماد شما می باشد. پیشنهاد می کنم برای فرآیند سئو تضمینی با شرکتی قرارداد ببندید که استراتژی سئوی شفافی دارد و در نهایت گزارش کاملی از آمار های بدست آمده در اختیار شما قرار می دهد.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

مشاوره سئو

با بهره بردن از مشاوره سئو به صورت ماهانه و یا هفتگی می توان نقاط ضعف و قدرت وب سایت خود را کشف نمود و بهترین راه کار ها را برای بهبود سئو سایت از متخصصان دریافت نمود. شما با بهره بردن از مشاوره سئو توسط متخصصان ماهر و با تجربه می توانید شاهد رسیدن وب سایت خود به رتبه اول گوگل باشید.

استفاده از مشاوره سئو

اگر به بیان ساده بخواهیم برای شما توضیح دهیم باید گفت بهترین سئوکار برای سایت خودتان می باشید. سئو برای هر وب سایت باید با توجه به شرایط  و ویژگی های آن تعیین شود. مبنای اصلی سئو سایت تولید محتوا می باشد. هر چه محتوای شما مفید تر و اصولی تر باشد روند موفقیت وب سایت شما سریع تر پیش می رود. اما برای تولید محتوا با پتانسیل بالا شما نیاز به مشاوره سئو دارید که با توجه به شرایط سایت و زمان های مختلف بتواند راهکارهای بهینه سازی را برای شما بیان کند. همچنین با استفاده از مشاوره سئو می توانید با استفاده از ابزار های سئو، وب سایت خود را به صورت ماهانه و یا هفتگی آنالیز کنید.

مشاوره سئو برای سئو فروشگاه اینترنتی بسیار مهم و کاربردی می باشد زیرا در صورتی که بخواهید یک سایت فروشگاهی را برای سئو به شخصی بسپارید باید هزینه زیادی برای آن بپردازید، اما با بهره بردن از مشاوره سئو رایگان بدون هیچ هزینه ای می توانید راهکارهای برای سئو وب سایت خود بدست آورید.

مشاوره سئو باید توسط چه کسی صورت بگیرد؟

فردی که مشاوره سئو انجام می دهد باید به موتورهای جستجو،الگوریتم های جستجوی گوگل و روش های بهینه سازی رتبه تسلط و آگاهی کامل داشته باشد. از آن جایی که گوگل دائم در حال تغییر الگوریتم های خود می باشد، تخصص فردی که مشاوره سئو می دهد بسیار مهم می باشد. فردی که مشاوره سئو را انجام می دهد باید به تمام علایق موتورهای جستجو کاملا آگاه باشد و با توجه به آن راهکارهایی را جهت بهینه سازی سایت ارائه دهد.

روال کاری یک مشاوره سئو به چه صورت است؟

مشاوره سئو ابتدا سایت را بررسی می کند و با توجه به میزان رقابت، کلمات کلیدی، قدمت وب سایت، فعالیت های انجام شده روی سایت، نقشه سئو سایت و... راه کار هایی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

مزایای استفاده از مشاوره سئو

افزایش مشتریان اینترنتی

صرفه جویی در هزینه های سئو

افزایش بازدید سایت

نزدیک شدن به نقطه هدف

استفاده از روش کلاه سفید

و...

 


  • ۹۷/۰۹/۱۵
  • reza rad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی