سئو تضمینی

سئو تضمینی یعنی چی؟
سئو و بهینه سازی سایت در یک چارچوب استاندارد و طولانی را سئو تضمینی می گویند. در سئو تضمینی تمام فعالیت ها در جهت بالا رفتن رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می شود.

سئو تضمینی آیا ارزش هزینه کردن دارد؟
همان طور که می دانید بدست آوردن رتبه یک در گوگل تاثیر شگفت آوری بر وب سایت و کسب وکار شما می گذارد، بنابراین ارزش صرف هزینه را دارد. درواقع ضمانت یک قول است وزمانی که تضمین می دهیم یعنی قرارداد می بندیم که در زمان مشخص رتبه وب سایت او را به صدر نتایج جستجو ارتقا دهیم.
تفاوت سئو تضمینی و سئو استاندارد!
سئو استاندارد در بازه زمانی بلند مدت انجام می شود به همین دلیل زمان کافی در اختیار سئوکار وجود دارد و از روش های استاندارد در جهت تولید کیفیت بیشتر استفاده می کند. در صفحه اول موتورهای جستجو سایت هایی قرار دارند که از کیفیت بالایی برخوردارند بنابراین در سئو استاندارد افراد به سراغ روش های مخرب نمی روند. در نتیجه سعی کنید در سئو تضمینی از سئوکار حرفه ای کمک بگیرید.
بسیاری از کاربران سایت سوال می کنند که آیا خدمات شما سئو تضمینی ارائه می دهد؟
برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو کسب رتبه در صفحه اول گوگل را برای یک کلمه کلیدی خاص تضمین می کنند. اما باید بدانید این کلمه کلیدی از جهت درآمد زایی و رقابتی برای شما ارزشی ندارد و هیچ کسی بر روی سایت شما کلیک نمی کند.در سئو تضمینی شرکت ما به شما تضمین می دهد که شما را به نتیجه دلخواهتان برساند و رضایت شما را جلب کند. اگر به سایت ما مراجعه کنید خواهید دید که از شرایط سئو تضمینی ما این است که در صورت عدم رضایت کل هزینه به شما برمی گردد و این دلیل مستحکمی برای اعتماد شما می باشد. پیشنهاد می کنم برای فرآیند سئو تضمینی با شرکتی قرارداد ببندید که استراتژی سئوی شفافی دارد و در نهایت گزارش کاملی از آمار های بدست آمده در اختیار شما قرار می دهد.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سئو فروشگاه اینترنتی

شاید باورش برای شما کمی مشکل باشد، ولی باید بدانید سئو فروشگاه اینترنتی موجب چند برابر شدن تعداد بازدیدکنندگان و میزان فروش شما می شود. سئو فروشگاه اینترنتی از موضوعات مهم برای فروشگاه های اینترنتی به حساب می آید. یکی از بزرگ ترین دغدغه های صاحبان سایت های فروشگاهی، افزایش رتبه سایت در کلمات کلیدی محصولات و خدمات خود می باشد. سئو فروشگاه اینترنتی موجب افزایش ترافیک و رتبه سایت فروشگاهی شما می شود.

سئو فروشگاه اینترنتی چه اهمیتی دارد؟

زمانی که فردی قصد خرید محصول یا خدماتی را دارد در گوگل جستجو می کند،  اگر فروشگاه اینترنتی شما اولین سایتی باشد که در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود، آن فرد وارد سایت شما شده و محصول شما را خریداری می کند. افراد در هنگام خرید محصولات معمولا به صفحات بعدی گوگل مراجعه نمی کنند، بنابراین قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به شدت فروش شما را افزایش می دهد. همانطور که می دانید این کار فقط با سئو فروشگاه اینترنتی امکان پذیر می باشد.

در سئو فروشگاه اینترنتی چه فرآیند هایی انجام می شود؟

چگونگی مدیریت اجناس نا موجود

چگونگی مدیریت محصولات منقضی شده

چگونگی مدیریت محصولات فصلی

برای اطلاعات بیشتر برای چگونگی مدیریت این محصولات به سایت ما مراجعه کنید.

سئو فروشگاه اینترنتی از سایر روش های بازاریابی موثرتر است:

نقش روش های  بازاریابی قدیمی مانند استفاده از تبلیغات مجله ها و تلویزیون روز به روز کم رنگ تر می شود. زیرا بیشتر مخاطبان مجله و تلویزیون به تبلیغات توجهی نمی کنند. این افراد انقدر در روز با این تبلیغات رسانه ای مواجه هستند که به تبلیغات شما توجهی نمی کنند. اما وقتی سایت فروشگاه شما برای گوگل بهینه باشد افرادی که به سراغ سایت شما می آیند دقیقا می دانند دنبال چی هستند و چه چیزی می خواهند بخرند. بنابراین با سئو فروشگاه اینترنتی خود شما می توانید بیشتر بازدیدکنندگان سایتتان را به مشتری تبدیل کنید.

 

همانطور که اشاره کردیم یک سایت فروشگاهی برای این که بازدید زیادی داشته باشد و میزان فروش آن روز به روز افزایش یابد، باید در صفحه اول گوگل به نمایش گذاشته شود. اما این کار خود به خود انجام نمی شود بلکه نیاز به سئو فروشگاه اینترنتی دارد. بدون سئو فروشگاهی سایت شما هیچ ارزش و بازدهی نخواهد داشت. سئو فروشگاه اینترنتی خود را به ما بسپارید و شاهد افزایش ترافیک و ارتقای رتبه سایت خود باشید. جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

http://zarinseo.ir/index.php/article/43-seo-online-store

 

 


  • ۹۷/۰۷/۱۱
  • reza rad

نظرات (۱)

وب سایت خوبی دارید مرسی از مطالب تان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی