سئو تضمینی

سئو تضمینی یعنی چی؟
سئو و بهینه سازی سایت در یک چارچوب استاندارد و طولانی را سئو تضمینی می گویند. در سئو تضمینی تمام فعالیت ها در جهت بالا رفتن رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می شود.

سئو تضمینی آیا ارزش هزینه کردن دارد؟
همان طور که می دانید بدست آوردن رتبه یک در گوگل تاثیر شگفت آوری بر وب سایت و کسب وکار شما می گذارد، بنابراین ارزش صرف هزینه را دارد. درواقع ضمانت یک قول است وزمانی که تضمین می دهیم یعنی قرارداد می بندیم که در زمان مشخص رتبه وب سایت او را به صدر نتایج جستجو ارتقا دهیم.
تفاوت سئو تضمینی و سئو استاندارد!
سئو استاندارد در بازه زمانی بلند مدت انجام می شود به همین دلیل زمان کافی در اختیار سئوکار وجود دارد و از روش های استاندارد در جهت تولید کیفیت بیشتر استفاده می کند. در صفحه اول موتورهای جستجو سایت هایی قرار دارند که از کیفیت بالایی برخوردارند بنابراین در سئو استاندارد افراد به سراغ روش های مخرب نمی روند. در نتیجه سعی کنید در سئو تضمینی از سئوکار حرفه ای کمک بگیرید.
بسیاری از کاربران سایت سوال می کنند که آیا خدمات شما سئو تضمینی ارائه می دهد؟
برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو کسب رتبه در صفحه اول گوگل را برای یک کلمه کلیدی خاص تضمین می کنند. اما باید بدانید این کلمه کلیدی از جهت درآمد زایی و رقابتی برای شما ارزشی ندارد و هیچ کسی بر روی سایت شما کلیک نمی کند.در سئو تضمینی شرکت ما به شما تضمین می دهد که شما را به نتیجه دلخواهتان برساند و رضایت شما را جلب کند. اگر به سایت ما مراجعه کنید خواهید دید که از شرایط سئو تضمینی ما این است که در صورت عدم رضایت کل هزینه به شما برمی گردد و این دلیل مستحکمی برای اعتماد شما می باشد. پیشنهاد می کنم برای فرآیند سئو تضمینی با شرکتی قرارداد ببندید که استراتژی سئوی شفافی دارد و در نهایت گزارش کاملی از آمار های بدست آمده در اختیار شما قرار می دهد.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

اموزش سئو

آموزش سئو

سئو چیست؟

سئو در واقع یعنی بهینه سازی سایت، به نحوی که در موتورهای جستجو رتبه شما ارتقا یابد و در صفحه اول موتورهای جستجو نمایش داده شود. تمام افرادی که صاحب کسب و کار بزرگی هستند یک وب سایت دارند و برای این که سایت آن ها نتیجه خوبی داشته باشد باید سئو شود. بنابراین آموزش سئو اهمیت بسیاری دارد. ما در آموزش سئو تمام ابزار های لازم مانند تولید محتوا، طراحی سایت براساس الگوریتم های گوگل، دریافت بک لینک از سایت های معتبر و ... را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

تکنیک های سئو

تکنیک های کلاه سفید: مجموعه فرآیندی است که براساس الگوریتم ها و استاندارد های گوگل برای سئو سایت انجام می شود. در آموزش سئو ما به شما یاد خواهیم داد چگونه با روش های مورد تایید گوگل سایت خود را سئو کنید.

تکنیک های کلاه سیاه: فعالیت ها و تکنیک هایی هستند که با روش های غیر قانونی تعداد بازدیدکنندگان را افزایش می دهند. اما امروزه گوگل بسیار باهوش عمل می کند و به خطای آن ها پی می برد و آن ها را جریمه می کند.

در آموزش سئو چه چیز هایی می آموزیم؟

بهینه سازی و اصول سئو: مفاهیم کلی و اصولی که در سئو باید رعایت کرد در این بخش آموزش داده می شود.

تشخیص صحیح کلمات کلیدی مناسب: انتخاب مناسب کلمه کلیدی تاثیر بسیاری بر سئو سایت شما می گذارد.

تعیین محتوای مناسب منطبق با موضوع سایت: محتوا باید جذاب و مرتبط با موضوع سایتتان انتخاب شود، به گونه ای که مخاطب تمایل به خواندن آن داشته باشد.

بهینه سازی قالب: بهینه سازی قالب به معنی بهینه سازی سرعت سایت می باشد. سرعت سایت اگر پایین باشد کاربران از سایت شما دور می شوند.

سئو داخلی: در سئو داخلی مجموعه فعالیت ها درون سایت انجام می شود و سایت شما را ارتقا می بخشد.

سئو خارجی: سئو خارجی فرآیند های خارج سایت هستند که موجب ارتقای رتبه سایت شما می شوند. از جمله فعالیت های سئو خارجی می توان به شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

سئو سایت به اندازه ای اهمیت دارد که هر سایتی که تصمیم به فروش محصولات و خدماتی را دارد باید از آن استفاده کند. در اینجا ما  به مباحث کلی که در آموزش سئو خواهیم گفت اشاره کردیم، حال برای توضیح بیشتر و آموزش جزیی تر به سایت ما مراجعه کنید. با آموزش سئو یه صورت کامل و حرفه ای می توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید و به نتیجه دلخواهتان برسید.

http://zarinseo.ir/index.php/seo-services/seo-course

 


  • ۹۷/۰۷/۱۰
  • reza rad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی